to-do list in order to be my bf/husband..wee :)
1. ingat setiap satu benda about me! Hahaha :P
-actually it does not matter. Like I care? Hell no..
-me is me..n I know I’m cute compare 2 ur ex..lol …hahaha (joking joking..hehe :P) buruk itu kan saya..an ugly duckling will never be a beautiful swan..
-I do not like u..nor love u.. I do not want u..nor being ur gf..
-I hate being cheated.. I’m truly deeply madly!
-don’t u ever call me syg! Eeuuww…boleh blah keyh :P
-I live in my very own world.. ur words will never let me down.. ur love will never pass through my heart.. ur face will never stick in my head.. ur voice just like a wind came pass by..
-the fact that u said u love me, I never take it as a serious thing ever. Don’t u know that a guy like u will never fallin’ love with a stone heart girl like me?
-I don’t give a damn on every single little thing that u said.
-so please, stay far far far away from my line. Do not accros it! Do not play with me because I can play better! Got it..hee
….You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you, I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you, I gotta find you
This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be, now
Gonna let the light, shine on me
Now I've found, who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is me…..
2. I hate smokers!!
-kalu nk mampus cepat, g mampus sorang2. Boleh macam tu? Hee
-anda hanya menyebarkan asap2 yg anda sedut memendekkan nyawa saya..
-boleh mati pucuk! Woooit tak takut ker..tak dapat anak ouh..eeeiii takut takut
-ur just wasting ur money la bro..sebatang rokok dah berapa. Ish2..don’t u realize yang harga rokok always naik.. fikir guna otak la..
-banyak penyakit dapat..nk kanser mulut? Nk sakit jantung? Paru paru hitam? Tersumbat? Hoho…tak nak tak nak..minta jauh la..
-smoking sama dengan tak sayang nyawa..mengancam nyawa sendiri although dah tahu effect nyer. N tahu tak orang yang tak sayang nyawa tu berdosa besar..Allah laknat.. nyawa tu berharga sangat..ingatlah..huhu
-nk release tension? Asal x terjun bangunan terus..bajet tension konon. Semua orang ada problem la..pe deerrr :P
-dh la..over lak..hahaha. suka hati lu nak mati awal…huhu.
3. . Loyalty is the best policy..isn’t it??
-honestly nak be honest mmg agak susah..some case we need to hide the truth in order to make the person we love happy? Takde orang ajar camtu la..haih… salah salah..
-saya paling tak suka orang menipu..hmm mestilah kan..
-damn..terrible..hurt..sad.. I just do not like to feel that way..
-just please leave me alone if u gonna hurt me 1 day…
-sebab saya x kuat nk face org yang x honest..saya berhati lembut. See..saya baik..haha
-If you think that telling me the truth is going to push me away, your wrong. Lying to me is the only thing that is going to make me leave....
~ Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know, I know
Thinking all you need is there
Building faith on love is worst
Empty promises will wear~
4. Love me the way I love u..haha
yes I love u..yes? haha….nope. when u’re mine, I’ll -make u sure that u will be mine till there is no more hopes for us to stay together.
-ceh2..jangan pertikaikan kenapa mengapa bagaimana I love u..
-I do not need a reason to love u..hee J
-I don't know what else to say..i just get high when I’m in love..haha
-it’s real ♥
Dedicated to you: mine(taylor swift)
~do u remember we were sitting there by the water…
U put ur arm around me for the first time…
U made a rebel of careless man’s careful daughter…
U r the best thing that’s ever been mine….~
5. Never left me behind..
-No matter how hard u gonna face the world, the life, there is one and only thing that u should remember..i’ll always with u..hee
-that's what I’m for..hmm
-I’m speechless
-pagi tadi telah membuktikannya..hee
-whoot whoot..come on nadi..it’s nothing. Isn’t it? Hoho…I don’t think so…zip it!
-kita done..kita end..it’s over
-mn boleh tamak..love sorang sudah..hee
- You never really stop loving someone, you just try to live without them..
~all I know is I’m lost without u..
I’m not gonna lie..
How am I gonna be strong without u..
I need u by my side..
If we ever said we’d never be together..
And we ended it with goodbye..
Dunno what I’d do..
I’m lost without u…~
6. Religious…I didn’t ask for ustaz. Tapi cukuplah kalau yang pandai jaga agama…cewaahh
-nk mengepalai family, mestilah kena ada agama.. jadi pembimbing gitu lorh..hee
-kena tahu selok belok agama en..
-kena pandai bagi didikan kat anak bini..
-kena kuat iman..jgn goyah
-kena ikut semua suruhan n tinggalkan larangan ALLAH
-kena pandai bimbing saya(dunia n akhirat)..
-tiang takkan kukuh kalau salah ajaran..hee
-saya nak suami yang boleh bentuk saya jd isteri yang mithali…hahahaha
-yg penting BERIMAN….hee
7. PANDAI/BERHARTA/PANGKAT
-hee..nonsense ea? Mn de..jgn salah faham k..
-macam ni, kena pandai sebab nanti senang dapat kerja. Ada kelulusan..ada ilmu..in everything mesti dia pandai control right. I x cakap something without a konkrit reason..hee
-harta? Nak sara family nanti.. guna harta kan..hee. takkan nk bagi makan pasir jer..hee :P
-pangkat? Ala tu saje jer kot..nothing much..
-I would love to have someone yang pro in BI…sbb saya mahu improve my BI..poyo!!
-hmm…nth..2 jer kot
8. Handsome? Cute? ada muka? semua org ada ngek!
-hee..this one bonus jer kot..
-tapi kan muka orang tu la yang kita nk pandang hari2, mestilah hensem..hahaha (main2)
-manis 2 kena ada..saya tak nak bapak singa, mahu pun anak beruang…hee
-kena baik hati+caring+loving+understanding+suka hati la pape pn..hoho :P
-cukup la 2..penat dah..hee
~Can you feel me
When I think about you
With every breath I take
Every minute
No matter what I do
My world is an empty place……
♥Hmm..bersambung kemudian… get sick of u people! Away :)
♥♥♥lots of love,
~nadhirah~ ♥♥♥